cliffordobacchus.blogg.se

kommer berätta om mina hundar på denna blogg

Måndag

ja så där nu hade jag tänkt att öppna en sida på facebook om hundarna,men kom på att jag har ju faktiskt bloggen :) som jag kan använda. Bacchus har ju fått foderallergi som vi nu ska utreda. Måste få veta vad det är. Han har en kullsyster som också har allergi. Hon går på cortison lilltovan. Ja det är inte lätt det här med allergier. Det är fler och fler som får det. I dag äter han Standard och det funkar han bra på. Men nu har han fått i sig nått igen vet ej vad :(
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anki
skriven :

Är det den senaste som blomma upp igen?
Pussa på Bacchus så mycket♥
Kram från oss

Svar: Japp så ser han ut :( Ja det ska jag göra :) Pussa era med <3 Kramar
Monika

2 Anki
skriven :

Han har förmodligen fått i sig något annat som trillat igån det hela. Hoppas allt blir återställt snart. Pözzz

Svar: ja det brukar ta några dagar men sen är det borta Pözz
Monika